
خواندن، نوشتن و بی شعورییک بار پژوهشگری که داشت در مورد xa0پایین آمدن کیفیت نظام آموزشی تحقیق می کرد از یک دانش آموز سال آخر دبیرستان پرسید که به نظرش چرا در نظام جدید آموزشی این قدر بی علاقگی زیاد شده است. دانش آموز پاسخ داد : " نمی دانم و فرقی هم برایم نمی کند! "پاسخ دقیق تر را دانش آموزی که ترک تحصیل کرده بود؛ داد: " خب، چون مدرسه ها را یک عده بیشعور می چرخانند." البته واقعیت این است که آدم های خ...
ادامه مطلب